Op deze blog kan je het reilen en zeilen ontdekken van de vierde klassers!

Op elk hoofd een kroon, onder elke bips een troon!

Wij zijn de prinsen en prinsessen: stuk voor stuk bijzonder, stuk voor stuk een wonder!!

Voor leerlingen

zaterdag 9 mei 2020

Fijne Moederdag!

gedicht mama van Toon Hermans | Gedichten, Mama teksten, Moeder ...

Liefste mama's,

vandaag staat jullie eens in de schijnwerpers!

En meer dan verdient.

Wanneer ik vele foto's, filmpjes, tekeningen, werkjes, opdrachten, ... zie voorbij komen, kan ik jullie alleen maar één voor één proficiat wensen.

Jullie brengen jullie kinderen groot tot fantastische, liefhebbende, vrolijke, groothartige kinderen.

Van mijn kant alleen maar bewondering.

Zeker nu in deze tijden wanneer mama zijn niet voldoende is, moet je ook nog sportbegeleider, leerkracht, organisator, animator, ... zijn, kortom je moet kunnen toveren.

Langs deze weg wil ik dan ook graag jullie allemaal van harte bedanken voor de hulp. Ik weet dat dit niet gemakkelijk is, maar weet dat we er zijn voor elkaar.

Nu is het tijd om volop te genieten van jullie dagje!! Laat je volledig onderdompelen in deze dag, geniet!!

Dikke kus van juf Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten