Op deze blog kan je het reilen en zeilen ontdekken van de vierde klassers!

Op elk hoofd een kroon, onder elke bips een troon!

Wij zijn de prinsen en prinsessen: stuk voor stuk bijzonder, stuk voor stuk een wonder!!

Voor leerlingen

donderdag 10 oktober 2019

Dag van de juf!

Juf werd vorige week vrijdag op en top verwend. Dat was een dagje om met een gloeiend hartje op terug te kijken.
Juf mocht aan de hand van de voeldoos een massa tekeningen en kaartjes bovenhalen. Maar ook chocolaatjes en snoepjes behoorden tot het traktaat.
Na de speeltijd was het tijd voor cake en thee. Wat heb ik ervan genoten!!
Net voor de middag kreeg ik van onze meisjes een prachtig optreden. Ik werd overstelpt met vele knuffels.
Na de middag kreeg juf de hele namiddag een rug massage van alle kinderen. Ik moet eerlijk vertellen dat ik nog nooit zo relaxed was. En wat konden die kinderen dat goed!

Maar ook op dinsdag werd ik nogmaals verwend. Met chocolaatjes, snoepjes, een gezichtsmasker en vele kaartjes en tekeningen.
Tussendoor kreeg juf toch hier en daar de kans om een aantal kiekjes te nemen.

Ik wil alle jongens en meisjes nogmaals bedanken voor alle attenties, kaartjes en tekeningen. Ik zie jullie allemaal één voor één ontzettend graag!

Klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten