Op deze blog kan je het reilen en zeilen ontdekken van de vierde klassers!

Op elk hoofd een kroon, onder elke bips een troon!

Wij zijn de prinsen en prinsessen: stuk voor stuk bijzonder, stuk voor stuk een wonder!!

Voor leerlingen

zondag 20 februari 2011

De lente?

We hebben er al eventjes mogen van proeven, van die lente. Ook Wout kwam met harde bewijzen de klas binnen dat de lente al zijn eerste stappen in ons kleine landje had gezet. Ook in de komende weken laten we dit niet onbewogen. Ook al is er een drukke periode in aantocht (schoolfeest, carnaval, ...) maken we toch tijd om creatief bezig te zijn! 
We brengen na volgende week de lente in de klas. We bekijken lentebloemen, bloembollen en knollen. Tijdens de lessen muzische schilderen we lentebloemen en ja, na de krokusvakantie (na het schoolfeest) gaan we zelf zaaien en planten. Ik kijk er al naar uit om al die geurende bloemen te bewonderen. maar daarvoor moeten we nog even wachten.


 

1 opmerking:

  1. Super vind ik dat! Ik zal al mijn zintuigen kunnen gebruiken als ik de klas van het vierde leerjaar voorbij loop! Ik krijg er al spontaan lentekriebels van!

    BeantwoordenVerwijderen